Αναζήτηση στην Μοντέρνα Σταχτοπούτα

14/12/10

Ισιωτική μαλλιών με κερατίνη. Brazilian Blowout Keratin Hair Treatment.

Μια νέα μέθοδος ισιωτικής μαλλιών που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια στην Αμερική αλλά και σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες,έχει καταφθάσει πλέον και στην Ελλάδα πριν μερικούς μήνες. Η διαφοροποίηση από την κλασσική μέθοδο ισιωτικής είναι ότι δεν χρησιμοποιούνται χημικά άρα δεν καταστρέφει το μαλλιά. Αντίθετα μάλιστα ,επειδή η θεραπεία γίνεται με κερατίνη, τα μαλλιά εκτός από ίσια,τρέφονται σε βάθος και αποκτούν λάμψη και μια υγιή εικόνα,ενώ παράλληλα δεν φριζάρουν.

Η νέα μέθοδος ονομάζεται Brazilian Keratin,αφού εμπνεύστηκε αρχικά στην Βραζιλία,εκεί που οι γυναίκες λόγω των πολύ σγουρών μαλλιών τους είχαν ταλαιπωρηθεί από τη κλασσική χημική μέθοδο της ισιωτικής!

Για να ενημερωθείτε αναλυτικά για την θεραπεία ισιωτικής Brazilian Keratin Treatment απαντάω σε κάποια ερωτήματα που έστειλε σε email μια αναγνώστρια της Μοντέρνας Σταχτοπούτας.


Πως εφαρμόζεται στα μαλλιά η κερατίνη;

Η διαδικασία έχει ως εξής:
Αρχικά λούζεστε με ένα ειδικό σαμπουάν ώστε τα μαλλιά να είναι τελείως καθαρά και να ανοίξουν τα λέπια της τρίχας, ώστε να εισχωρήσει η κερατίνη. Στην συνέχεια απλώνετε σε όλα τα μαλλιά η κερατίνη με τον ίδιο τρόπο όπως περνιέται η βαφή. Σας στεγνώνουν τα μαλλιά με πιστολάκι κάνοντας ένα απλό ίσιωμα με βούρτσα και τέλος όλο το μαλλί περνιέται με το σίδερο ισιώματος περίπου 7 φορές η κάθε τούφα.

Πόσο διαρκεί το αποτέλεσμα;

Η θεραπεία αυτή διαρκεί μέχρι και 3 μήνες σε μαλλιά που έχουν υποστεί κάποια επεξεργασία,βαφή ή ανταύγειες ενώ στα φυσικά μαλλιά 2 μήνες περίπου. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο λοιπόν στα βαμμένα μαλλιά διαρκεί περισσότερο επειδή η τρίχα όταν έχει επεξεργασθεί είναι πιο πορώδης και η κερατίνη εισχωρεί καλύτερα.

Χρειάζεται να περιποιούμαι τα μαλλιά μετά την ισιωτική, με ειδικό τρόπο;

Θα πρέπει τα μαλλιά για 4 μέρες να μην λουστούν,να μην τα πιάσετε με κάποιο λαστιχάκι,δηλαδή να τα αφήσετε ελεύθερα και να μην χρησιμοποιήσετε προϊόντα styling.Αν καταλάθος βραχούν λίγο αυτές τις 4 πρώτες μέρες, θα πρέπει να τα ισιώσετε αμέσως με σίδερο μαλλιών.
Μετά θα πρέπει να λούζεστε με ειδικό σαμπουάν για να μην καταστρέψετε το αποτέλεσμα της θεραπείας,ίσως να σας προμηθεύσουν με κάποια επιπλέον μάσκα ή σέρουμ. Αν μετά την ισιωτική θελήσετε να τα βάψετε,θα πρέπει να περιμένετε 2 εβδομάδες τουλάχιστον.

Αν έχω εξτένσιον μπορώ να κάνω την ισιωτική αυτή;

Και βέβαια μπορείτε,αν τα εξτένσιον που έχετε είναι φυσική τρίχα. Το προϊόν της κερατίνης φυσικά θα εφαρμοστεί κάτω από την περιοχή που βρίσκονται η σιλικόνη των εξτένσιονς και όχι από την ρίζα, για ευνόητους λόγους.

Θα μπορώ μετά την ισιωτική θεραπεία αν θέλω να κάνω τα μαλλιά μου μπούκλες με το σίδερο ή θα χαλάσουν;

Μπορείτε να τα χτενίσετε με διάφορους τρόπους κανονικά και να κάνετε μπούκλες ακόμη αν θελήσετε.

Τα μαλλιά θα χάσουν τον όγκο του;

Όχι,αν και σας προτείνω να ρωτήσετε την κομμώτρια που θα σας κάνει την θεραπεία.Προτείνω στην περίπτωση που η ρίζα σας δεν είναι σγουρή αλλά ίσια ,να σας περάσουν την κερατίνη κάτω από την ρίζα του μαλλιού 2-3 εκατοστά. Φυσικά η τεχνική του να ανασηκώνουμε την ρίζα στο ίσιωμα για να έχει όγκο την γνωρίζουν καλά οι κομμώτριες.

Πόσο διαρκεί η διαδικασία και πόσο κοστίζει;

Η διαδικασία διαρκεί μέσο όρο 2 ώρες αλλά εξαρτάται από το μήκος και την πυκνότητα του μαλλιού. Το κόστος πάλι εξαρτάται, αλλά συνήθως κυμαίνεται από 100 ευρώ έως 250 ευρώ.


Δείτε και το παρακάτω βίντεο που δείχνει αναλυτικά την διαδικασία.



             

134 σχόλια:

  1. αρκετά ενδιαφέρον...όμως φοβήθηκα όταν διάβασα οτι αν καταλάθος βραχεί μια τούφα, θα πρέπει αμέσως να την ισιώσουμε....και ωστόσο κρατά μόνο για 3μήνες....χμ....θέλει σκέψη....:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mairaki Ελπίζω να κατάλαβες ότι αυτό θα πρέπει να το προσέξεις τις πρώτες 4 μέρες μόνο!! Δεν σημαίνει ότι μετά όταν βραχεί θα έχει πρόβλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ενδιαφερον αλλα φοβαμαι μηπως καιει τα μαλλια.Φιλακια Σταχτοπουτα μου κ καλο βρδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου πω είμαι λίγο επιφυλακτική με αυτά και δεν πιστεύω ότι δεν κάνουν κακό στα μαλλιά. Θα μου πεις βέβαια και η βαφή κακό κάνει. Εγώ έχω πολύ λεπτή τρίχα και τα μαλλιά μου δυστυχώς σπάνε πολύ εύκολα. Ίσως κάποια με χοντρή τρίχα να μην έχει πρόβλημα. Αλήθεια, ασχολείσαι με την κομμωτική;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρεβεκκα μου από ότι ξέρω η μέθοδος αυτή γι'αυτό ακριβώς διαφέρει από την κλασσική ισιωτική,γιατί δεν υπάρχει κίνδυνος να καταστραφούν τα μαλιά. Καλημέρα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    Arietta μου όχι δεν είμαι κομμώτρια..:)
    Έχω γνώση για το θέμα επειδή έχω ενημερωθεί από επαγγελματία που την εφαρμόζει εδώ και χρόνια!
    Καλημέρα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αλήθεια είναι οτι έχω πολύ ισια μαλλιά οπότε εγώ απλώς ζηλεύω τις κοπέλες με τα σγουρά! Για κοπέλες πάντως που ισιώνουν πολύ συχνά τα μαλλιά τους μάλλον είναι μια καλή πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Maddie μου όλες ζηλεύουμε πάντα αυτό που δεν έχουμε.. Πολλές θα ήθελαν να έχουν τα ίσια μαλλιά σου ,όπως άλλες με ίσια όπως εσύ, θα ήθελαν να έχουν σγουρά!
    Ευτυχώς που έχουμε πλέον λύσεις για να ικανοποιηθούμε όλες!! :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/12/10

    Μηπως ξερεις καποιο κομμωτηριο στην αθηνα που εφαρμοζει την συγκεκριμενη τεχνικη?Επισης ξερεις καποια θεραπεια για τα πολυ αγρια μαλλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρώτα εδώ :
    Konstantinos Xatzis natural hair care
    Λαοδίκης 30,
    Γλυφάδα
    τηλ.: 210 8980040

    Όταν λες άγρια,εννοείς ξηρά και φριζάρουν;Τα μαλλιά σου είναι σγουρά ή σπαστά;
    Βασικά πρέπει να χρησιμοποιείς προιόντα για ενυδάτωση!
    Πολλές φορές φταίει και το σαμπουάν που χρησιμοποιείς..
    Στα κομμωτήρια υπάρχουν ειδικές θεραπείες με αιθέρια έλαια.Οι θεραπείες από wella System Professional μπορεί να βοηθήσουν..
    Καλημέρα και ελπίζω να βοήθησα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος6/1/11

    καλησπερα,
    εχω ενημερωθει οτι το υλικο που χρησιμοποιειται για την μεθοδο αυτη περιεχει φορμαλδευδη η οποια ειναι καρκινογονα ουσια.
    εχω κανει ηδη μια φορα την μεθοδο και η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ ικανοποιημενη με το αποτελεσμα αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα πρεπει να το ξανακανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/1/11

    auto den einai to brazilian blowout.einai kapoio allo proion an den kanw lathos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος11/1/11

    Με ενδιαφερει πολυ αυτη η θεραπεια με την κερατίνη, αλλα υπάρχει κανενα κομμωτήριο στην κερατίνη που να την εφαρμόζει. Μου φαίνεται καπως δυσκόλο να την χρησιμοποιούν και στην επάρχια, αφου πριν λίγους μήνες εγινε η εισαγωγη της στην Ελλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ανώνυμος 6/1/11
    Μάλλον κάποιος δερματολόγος θα σε ενημερώσει καλύτερα.. Πάντως δύσκολο να καταλαβουμε τι είναι ασφαλές και τι όχι! Και ειδικά όταν οι εταιρίες μας διαβεβαιώνουν ότι είναι ασφαλές το προιόν, δεν ξέρω τι πρέπει κανείς τελικά να πιστέψει.Η τελική επιλογή είναι δική σου!

    @Ανώνυμος 10/1/11
    Υπάρχουν τουλάχιστον 2 διαφορετικές εταιρίες στο εξωτερικό που παρακευάζουν το προιον.
    Η λογική της τεχνικής είναι ίδια..

    @Ανώνυμος 11/1/11
    Δεν ξέρω σε ποιό μέρος της Ελλάδας ζεις αλλά σίγουρα μετά από λίγο χρονικό διαστημα πιστεύω θα διαδοθεί και στην επαρχία.. Η ζήτηση θα κάνει πολλά κομμωτήρια να την υιοθετήσουν. Είναι απλά θέμα χρόνου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος11/1/11

    μπορειτε να μου δωσετε διευθυνσεις κομμωτηριων στην θεσ/νικη που εφαρμοζουν αυτη τη μεθοδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος1/2/11

    Δεν ξέρω αν ειναι καρκινογονα η ουσια που χρησιμοποιείται, ξέρω όμως να σας πω με σιγουριά ότι τα αποτελέσματα είναι θεαματικά! Το έκανε η κουμπάρα μου και είναι τέλεια τα μαλλιά της. Την εφαρμόζει ο Κωνσταντίνος Χατζης στην Αθήνα και κοστίζει περίπου 180-200 ευρω.Έχει και η kerastase ανάλογη θεραπεία αλλά απ' ό,τι έμαθα δεν είναι τόσο αποτελεσματική. Δυστυχώς δεν ξέρω αν γίνεται και στην Θεσσαλονίκη, αν κάποιος ξέρει ας μας ενημερώσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Ανώνυμος 11/1/11
    Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτήν την ερώτηση.. Προτείνω να δείτε το site, www.hairstylists.gr
    Έχουν κατάλογο με κομμωτήρια από όλη την Ελλάδα και φόρμα επικοινωνίας όπου μπορείς να ρωτήσεις..

    @Ανώνυμος 1/2/11
    Εχυχαριστώ για την πληροφορία.. Και εμείς γνωρίζουμε για τον Κωνσταντίνο Χατζή στην Αθήνα αλλά όχι για Θεσσαλονίκη..
    Ίσως και εσύ στο www.hairstylists.gr μπορείς να ρωτήσεις..
    Καλό μήνα και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος2/2/11

    Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι η no1 brazilian keratin treatment στην Αγγλια ,που την χρησιμοποιουν και οι TONI & GUY λεγεται NANOKERATIN SYSTEM και υπαρχει στην Ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος2/2/11

    Υπαρχει αλλο ενα κομμωτηριο στη Γλυφαδα που λεγεται Πλαστηρας που εχει αυτην την εταιρεια NANOKERATIN SYSTEM,το ειδα παιρνωντας απο εξω γιατι εχει μεγαλη αφισσα και μπηκα και ρωτησα.Το τηλ ειναι 2108946098

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/13

      den tin kani apla ekinos exi tin apoklistikotita tou proiodos den tha to vrite allou..

      Διαγραφή
  19. @Ανώνυμος Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Η Nanokeratin System brazilian keratin treatment είναι πράγματι μια από τις εταιρίες,μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα http://www.nanokeratinsystem.co.uk/
    για περισσότερες πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/2/11

    Τελικά υπάρχει στη Θεσσαλονικη ή πρέπει να πάμε Αθήνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ανώνυμος 3/2/11
    Μακάρι να μπορούσα να γνωρίζω ποια κομμωτήρια ονομαστικά στην Ελλάδα,εφαρμόζουν αυτήν την τεχνική,αλλά όπως καταλαβαίνεις είναι πρακτικά αδύνατον.
    Υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να μάθω και θα σας ενημερώσω..
    Ευχαριστώ πολύ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/4/12

      Υπάρχει παιδιά www.gpointhair.com Μοργκενταου 9 Θεσσαλονικη

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος14/2/11

    Καλο θα είναι να ζητατε να δειτε εγκριση ή πιστοποιηση ΕΟΦ πριν το χρησιμοποιησετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Ανώνυμος 14/2/11
    Πιστεύω σε ένα κομμωτήριο τα προιόντα τα προμηθεύονται με νόμιμες διαδικασίες άρα σημαίνει ότι έχουν γίνει από πριν οι έλεγχοι που πρέπει. ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχή χρειάζεται όταν κάποιος μπει στο πειρασμο να παραγγείλει από μόνος του το προιόν από το ίντερνετ..Τότε συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι χρειάζεται έλεγχος!
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος23/2/11

    AYTH H THERAPEIA-ISIOTIKI KERATINHS(GNOSTH OS BRAZILIAN KERATIN)EINAI IDIA ME TIN ISIOTIKH ME FILLA XRISOU??THELW NA PAW NA TIN KANW KAI EXW MPERDEYTEI LIGAKI...EYXARISTW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Ανώνυμος 23/2/11
    Δεν έχω ακούσει για την ισιωτική με χρυσό.. Άρα δεν ξέρω για τι ακριβώς εννοείς... Είναι κάποιο άλλο προιόν;;
    Πες μου το όνομα του αν ξέρεις για να σε βοηθήσω αν μπορώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος13/3/11

    pws mporw na thn parw sto magazi pou douleuw an en thn paaggeilw apo to interne?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Ανώνυμος 13/3/11
    Αν είσαι επαγγελματίας τότε μάλλον ζητάς αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Μπορείς να δώσεις μια ματιά εδώ http://www.erginabraziliankeratin.gr/
    και να βρεις ένα τηλέφωνο στην Αθήνα. Φυσικά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες ούτε για την εταιρία και ούτε για τα συγκεκριμένα προιόντα.
    Απλά έκανα μια έρευνα στο ίντερνετ για να μπορώ να σου απαντήσω!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος19/3/11

    soso kosthzei.....\?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Ανώνυμος 19/3/11
    Δεν μπορώ να σου απαντήσω με ακρίβεια.Εξαρτάται την εταιρία αλλά και το μήκος των μαλλιών.. Υπολόγισε μέσο όρο 150 €

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ angelopoulos haircompany που εφαρμοζουν το συστημα κερατινης σε καλες τιμες και χωρις φορμαλδευδη...πρηροφοριες www.angelopouloshair.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το χρωμα της κοπελας ποιο ειναι?απο οτι καταλαβες θελω να τα βαψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @vasilikoula
    Το κατάλαβα!! χιχι
    Αυτό το χρώμα είναι ξανθό-κόκκινο.
    Θα τα βάψεις μόνη σου ή σε κομμωτηρίο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ελα ντε,τωρα τα εχω βαμμενα ενα χρωμα κοντα στο φυσικο μου που ειναι ανοιχτο καστανο και αυτο το κανω μονη μου.αν τα κανω παλι ετσι,εχεις να μου προτεινεις καποια βαφη σε αυτο το χρωμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @vasilikoula
    Σου προτείνω αν θα κάνεις μια αλλαγή σε πιο ανοιχτό χρώμα από αυτό που έχεις να πας σε κομμωτηρίο. Ο βασικός λόγος είναι ότι ίσως χρειαστεί να σου κάνουν μια μορφή ντεκαπάζ για να ανοίξει το χρώμα σου. Αυτό δεν μπορείς να το κάνεις μόνη σου..
    Αν σου προτείνω εγώ κάποιο χρώμα, μπορεί και να μην αποδώσει ακριβώς στα μαλλιά σου.
    Καλύτερα να δείξεις στην κομμώτρια την επιθυμητή απόχρωση και να σου πει εκείνη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος28/4/11

    Exw makria mallia kai sgoura ...den 8elw na ta isiwnw ka8e fora kai giauto skeftomai oti mia kalh lush einai auth. Omws menw thessaloniki kai den exw idea an kapoio kommothrio edw efarmozei authn thn texniki.Gnwrizei kaneis ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Ανώνυμος
    Δεν γνωρίζω συγκεκριμένο κομμωτήριο να σου προτείνω Θεσσαλονίκη. Πιστεύω πάντως ότι δεν θα δυσκολευτείς να βρεις..
    Ανάλογα με την εταιρία μπορεί να το δεις Nanokeratin system ή brazilian keratin.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. esy apo thn thessalonikh psaxe sto kommwthrio LEFA kai pes tou oti se esteile o angelopoulos apo athina gia na sou kanei kalyrterh timh isws

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ioannis
    Ευχαριστώ για την πληροφορία για την φίλη μας από Θεσσαλονίκη!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος15/5/11

    Καλησπέρα σας!
    Είμαι η Σοφία και μένω Αθήνα.
    Με ενδιαφέρει το συγκεριμένο θέμα,διότι τα μαλλιά μου ειναι σγουρά και ταλαιπωρούμαι καθημερινά να τα ισιώνω .
    Έχω μερικές ερωτήσεις,αν θα μπορούσατε να μου απαντήσετε θα το εκτιμούσα πολύ!
    Αρχικά επειδή φτάνει το καλοκαίρι θα ήθελα να ενημερωθώ εαν ύστερα το πολύ μετα από 2 εβδομάδες εφαρμογής της μεθόδου αυτής,μπω στη θάλασσα θα επηρεάσει τα μαλλιά?
    Και επίσης εαν γνωρίζετε θα ήθελα να μου συστήσετε κάποια κομμωτήρια που να υπάρχει!
    Σας ευχαριστώ πολύ,θα χαιρόμουν εαν μπορούσατε να μου απαντήσετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. agaphth sofia sthn thalasa mporeis na beis meta apo 3 meres pou tha kaneis thn therapeia alla epeidh o exthris ths keratinhs einai io thiouxo allas dhladh to sodium chloride kai genika ta alkalika proioda epeidh keratinh isxwrei sto keratino perivlhma ths trixas dhladh ta lepia ths'...me to alati pou einai alkaliko anoigoun kai etsi feygei pio grhgora h keratinh oxi vevaia amesa',,,ara an vouta to kefali sou kai den louzeis ta malia sou me ta eidika prointa ths therapeias pithanon na sthn parei pio grhgora',,,alla apo thn allh pleyra axizei giati tha to bgaleis outos h alliws to kalokairi sou pou tote thn exeis anagh thn brazilian,,,,an thes na epikoinwnhseis mazi mas to site apo ta kommwthria einai www.angelopouloshair.com thn kanoume thn therapeia wdw k 2 xronia twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Σοφία
    Αυτό που ξέρω είναι ότι η κερατίνη επηρεάζεται από το χλώριο της πισίνας. Με την θάλασσα δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα! Εξάλλου θα χρησιμοποιείς μετά την θεραπεία κάποια ειδικά προιόντα,δηλαδή ειδικό σαμπουάν και ίσως σου δώσουν και κάποιο προιόν προστασίας.
    Φύσικά το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις το κομμωτήριο που θα στην εφαρμόσει.
    Στην Αθήνα υπάρχουν το κομμωτήριο του
    Konstantinos Xatzis natural hair care
    Λαοδίκης 30,
    Γλυφάδα
    τηλ.: 210 8980040

    και επιπλέον

    angelopoulos haircompany
    περισσότερες πληροφορίες δες εδώ www.angelopouloshair.com

    Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και άλλα πολλά κομμωτήρια στην Αθήνα..
    Μπορείς να ρωτήσεις και να κάνεις έρευνα αγοράς..
    Καλή επιτυχία!! Γράψε μας μετά αν αποφασίσεις να την κάνεις, τις εντυπώσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ioannis
    Απαντήσαμε βλέπω ταυτόχρονα στην Σοφία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος17/5/11

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΓΟΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΝΑ ΤΑ ΙΣΙΩΝΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗ ΚΑΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗ 'ΘΕΡΑΠΕΙΑ' ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ..ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΙΣΙΩΜΑΤΟΣ 'Η ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΑΛΙ?? ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΝ ΤΟ ΙΣΙΟ?? ΚΑΡΦΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ?
    http://www.erginabraziliankeratin.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. δηλαδη οταν περασουν οι 3 μηνες και το μαλλι μου θα αρχισει να σγουραινει στην ριζα, τι πρεπει να κανω?
    Να κανω για ολη μου τη ζωη ισιωτικη η να περιμενω ποσο καιρο και το μαλλι να ναι μισο σγουρο-μισο ισιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Ανώνυμος
    Καλημέρα, η ισιωτική γίνεται για να μην χρειάζεται να χρησιμοποιείς σίδερο ή πιστολάκι..Ίσια γίνονται,φυσικά παίζει ρόλο να σου εφαρμόσουν σωστά την θεραπεία και φυσικά μετά εσύ να τα φροντίζεις με τα ειδικά προιόντα..

    @I'm not she
    Μετά από 3 μήνες τα μαλλιά σου δεν θα είναι τελείως ίσια έτσι κι αλλιώς..
    Άρα είναι επιλογή σου αν θα την επαναλάβεις ή όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. h keratinh apomakrynete stadiaka mesa apo ta lepi ts trixas ara epanerxete h fusikh yfh tou malliou xwris na bgainei riza sgourh kai h akrh na menei isia,,,,,,,oso afora to isiwma h brazilianpernei peripou 90% to frizarisma kai isiwnei allo toso to malli alla logo ths leianshs kai tou barous ths trixas mporeis na to kaneis karfi mono me mia vourtsia
    http//:www.angelopouloshair.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος21/5/11

    ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΛΑΒΕΡΑ ΧΗΜΙΚΑ Κ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ TO BRAZILIAN BLOW OUT ZERO...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΜΑ ΤΟ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ POST..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος23/5/11

    geia sas me lene valentina k i ali8ia ine oti mia fora tn vdomada t isiono k ego k gia to kalokairi ine megalo provlima..exo sguro mali xodri trixa k taleporimeni me tis 6 isiotikes p eixa kani paiotera k to sixno isioma safos k epidi t isiono sixna k kanun psalida anagastika t kovo k sixna k poli eno 8elo n t makrino.endiaferome gia to 8ema tis keratinis alla mono 3 mines?fisika gia to kalokairi ine oti prepei alla 8a ginun isia opos meta to komotirio i 8a prepei n t isiono pali opos ekana m tin isiotiki?meta to banio 8a ine san na vgika apo komotirio i 8a 8eli pali olokliri diadikasia gia to epi8imito apotelesma?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος23/5/11

    from:Σοφία

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Θα κοιτάξω και τις ιστοσελίδες που μου προτείνατε και ευχαριστώ για την βοήθεια. Πιστεύω πως θα την εφαρμόσω! Εαν το κάνω θα σας ανακοινώσω και τις εντυπώσεις μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @valentina

    Γεια σου, Βαλεντίνα! Οι χημικές ισιωτικές φυσικά και καταστρέφουν τα μαλλιά και είναι μεγάλη ταλαιπωρία.
    Η θεραπεία με κερατίνη εκτός ότι ισιώνει τα μαλλιά θρέφει την τρίχα και είναι κατάλληλη για μαλλιά που φριζάρουν και γενικά είναι ταλαιπωρημένα!
    Μετά την θεραπεία θα τα στεγνώνεις μόνη σου σπίτι και με μια κίνηση με την βούρτσα σου θα ισιώνουν τελείως.Δεν θα χρειάζεται να κάνεις την ίδια διαδικασία που κάνεις τώρα.. Μετά από 3 μήνες η κερατίνη απομακρύνεται σταδιακά από την τρίχα..Αν θέλεις την γνώμη μου μόνο καλό θα σου κάνει η θεραπεία,παρά βλάβη στα μαλλιά!
    Μπορείς να την δομικάσεις μια φορά και μετά κρίνεις αν θα την ξανακάνεις ή όχι! Προσοχή ψάξε κάποιο κομμωτήριο με πείρα και
    ενημερώσου για τα προιόντα που διαθέτουν..
    Ελπίζω να βοήθησα!!


    @Σοφία
    Σοφία μου εγώ σε ευχαριστώ καλή μου!
    Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. einai ali8ia pws an to kaneis 2 fores ta mallia meta menoun isia kai den xreiazetai na to xanakaneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @anna
    Μόνιμο αποτέσμα η θεραπεία, δηλαδή για πάντα, δεν μπορεί να έχει! Μετά από 3 μήνες η κερατίνη σταδιακά φεύγει από την τρίχα και επιπλέον σκέψου ότι το νέο μαλλί που μεγαλώνει από την ρίζα θα είναι το φυσικό σου!
    Δεν ισχύει λοιπόν κάτι τέτοιο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος6/6/11

    Καλησπερα
    Ειδα στα προηγουμενα σχολια οτι καποιος ψαχνει στη θεσσαλονικη την συγκεκριμενη μεθοδο.Την εφαρμοζει το κομμωτηριο ΖiDa στην οδο Μακεδονιας 43. τηλ.2310/866622.Το σκεφτομαι κ για μενα και στα πλαισια της γενικης ερευνας κατεληξα στο χρησιμο blog σας:-)Ακουσα κ εγω ομως για φορμαλδευδη που ειναι καρκινογονα γι'αυτο το ψαχνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Ανώνυμος
    Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία και για τα καλά σου λόγια!
    Πιστεύω για να έχουν έγκριση από την στιγμή που τα χρησιμοποιούν κομμωτήρια έχουν γίνει οι κατάλληλοι έλεγχοι.. Φυσικά υπάρχουν διάφορες εταιρίες και κάποιος μπορεί να κάνει την έρευνα του..
    Πολύ καλά κάνεις και το ψάχνεις!
    Ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Katerina19757/6/11

    επιτέλους βρήκα ενα site που έλυσε όλες τις απορίες μου γύρω απο το Brazilian blowout www.brazilianblowoutgreece.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος9/6/11

    KALISPERA SE OLOUS...DIAVASA ME PROSOXI OLA SAS TA SXOLEIA.....APO EMPEIRIA SAS LEW EPEIDH EMENA TRIA XRONIA NEW YORK TO MONO AKSIOPISTO PROION POY KHKLOFOREI AYTH THN STIGMH STHN ELLHNIKI AGORA EINAI TO Brazilian Blowout k to Brazilian blowout ZERO....sas to lew apo pira k epeidh ta exw dokimasei oolllaaaaaa...oles tis apories tha sas stis lusei to site www.brazilianblowoutgreece.com k to profile sto facebook Brazilian Blowout Greece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. natalia10/6/11

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!ΣΤΟ SITE ΓΙΑ ΤΟ BRAZILIAN BLOW OUT TA ΒΡΗΚΑ ΟΛΑ.ΤΟ ΕΦΑΡΜΩΣΑ Κ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ.ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. To brazilian blow out prokeite pragmatika gia ena thayma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος5/9/11

    Κορίτσια, ΠΡΟΣΟΧΗ
    Αυτή η θεραπεία δεν λειτουργεί με την κερατίνη, αλλά με τη φορμαλδεύδη, η οποία είναι καρκινογόνος. Δεν έχουν έγκριση από ΕΟΦ ή κάτι τέτοιο, και ακόμα και αυτές που λένε ότι έχουν 0% φορμαλδεύδη, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

    Για να καταλάβετε (είμαι φοιτήτρια Ιατρικής), η φορμαλδεύδη είναι το συστατικό που χρησιμοποιούν για να διατηρήσουν νεκρούς ιστούς, έμβρυα κτλ.


    Όποιος μεταχειρίζεται φορμαλδεύδη υποχρεωτικά φορά γάντια γιατί είναι γνωστό καρκινογόνο.

    Μη γελιέστε πως "αφού κυκλοφορεί στην αγορά, θα ναι ελεγμένο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συμφωνώ απολύτως με την αναγνώστρια παραπάνω. Θέλει προσοχή διότι και ας διαφημίζουν κάποιοι το 0% Φορμαλδεΰδη δεν σημαίνει ότι δεν περιέχει φορμαλδεϋδούχα συστατικά, όπως Methylene Glycol. Η παγκοσμίως μοναδική “βιολογική” Brazilian Keratin θεραπεία που κυκλοφορεί στην Ελλάδα και που εισάγεται απευθείας στην Ελλάδα (άρα έχει γίνει γνωστοποίηση στον Εθνικό Οργανισμό φαρμάκων Ε.Ο.Φ.) προσφέρει η OLIVER’SHAIR Beauty Salon & Hair SPΑ στη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής. Πληροφορίες θα βρείτε στο www.facebook.com/OLIVERSHAIR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @Ανώνυμος
    @OLIVER'SHAIR

    Θέλω να γνωρίζετε ότι η Μοντέρνα Σταχτοπούτα δεν διαφημίζει προιόντα ούτε επιβάλλει απόψεις.. Απλά προσπαθεί να σας ενημερώνει για ότι νέο κυκλοφορεί ρωτώντας ειδικούς σε κάθε τομέα..
    Αν προσέξετε στην ανάρτηση δεν ανέφερα συγκεκριμένο προιόν παρα μόνο την διαδικασία της θεραπείας.
    Η ανάρτηση έχει δημοσιευθεί στις 14/12/10 άρα είναι λογικό από την στιγμή που εμφανίστηκε η μέθοδος στην Ελλάδα να έχουν παρουσιαστεί πολλές εταιρίες με διαφορετικά προιόντα..
    Εγώ δεν αμφισβητώ τις πληροφορίες που αναφέρετε.. Είμαι η πρώτη που είπα αν διαβάσετε τα σχόλια ότι η κάθε ενδιαφερόμενη χρειάζεται να κάνει την έρευνα της..

    Ευχαριστώ που ενημερώνετε για τα νέα προιόντα τις αναγνώστριες αλλά δεν χρειάζεται να τρομοκρατούμε κανέναν..

    Ευχαριστώ και πάλι για την παρουσίαση σας εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Στέλλα18/9/11

    Καλησπέρα κι από εμένα...Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα διάβασα.... Σκέφτομαι κι εγώ να παραγγείλω από το Ίντερνετ κάποια τέτοια θεραπέια (γιατί τόσα χρήματα για το κομμωτήριο δυστυχώς δεν μπορώ να διαθέσω) αλλά έχω μερικές απορίες....Μήπως ξέρετε αν μπορώ να χρησιμοποιώ τα κοινά conditioner και σιλικόνες-μετάξι μετά τη θεραπεία? Ξέρω μόνο ότι το σαμπουάν πρέπει να ναι sulfate free.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @Στέλλα καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα μας!
    Το μόνο που γνωρίζω σίγουρα να σου πω είναι ότι υπάρχουν ειδικά προιόντα που συνήθως προτείνονται για να διατηρηθεί το αποτέλεσμα όσο το δυνατόν περισσότερο! Μπορείς να χρησημοποιήσεις προιόντα styling αρκει να μην περιέχουν sodium chloride (NaCl) δηλαδή χλωριούχο νάτριο! Να Περιμένεις μετά τουλάχιστον 2 εβδομάδες για να κάνεις βαφή.
    Ελπίζω να βοήθησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Στέλλα18/9/11

    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση... Είδα ότι κάθε εταιρία προτείνει κι ένα σετ από σαμπουάν-μαλακτικά κτλ αλλά η τιμή τους ξέφευγε πολύ... Σαμπουάν χωρίς sulfate φαντάζομαι θα βρω σε κατάστημα με βιολογικά. Θα κοιτάξω και στο μαλακτικό που χρησιμοποιώ αν περιέχει την ουσία που είπες... Η σιλικόνη και το μετάξι πάντως πρέπει να ναι ΟΚ, είδα τα συστατικά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @Στέλλα και εγώ πιστεύω είναι ΟΚ να τα χρησιμοποιήσεις αυτά!
    Αν θες γράψε μας όταν κάνεις την θεραπεία, τα αποτελέσματα!
    Να σαι καλά και καλή επιτυχία!
    Ευχαριστώ πολύ και εγώ, για την επίσκεψη σου στην Μοντέρνα Σταχτοπούτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ23/9/11

    Κορίτσια, ΠΡΟΣΟΧΗ

    EINAI KAΛΟ ΠΡΩΤΟΥ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΑΡΚΕΤΑ...
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΙΩΤΙΚΕΣ (BRAZILIAN ) ΠΟΥ ΟΝΤΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΦΟΡΜΑΛΔΕΥΔΗ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ http://www.brazilianblowoutgreece.com/uploads/7/6/3/5/7635398/zero__material_safety_data_sheet_178_kb.pdf

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΚΡΑΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΕΥΝΑ.!Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΕΣΥ!
    Υ.Γ
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΗΜΕΡΟΤΙΚΟ BLOG ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΒΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ
    http://www.brazilianblowout.com/test-results

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και που εξέφρασες την άποψη σου εδώ..
    Ελπίζω να σου αρέσουν και να διαβάσεις και άλλα θέματα στην Μοντέρνα Σταχτοπούτα, εκτός την ισιωτική μαλλιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. καλησπερα...ειμαι κομμωτρια κ ενδιαφερομαι για το προιον...αν γνωριζατε με ποιον μπορω να επικοινωνισω η μπορω να το βρω 8α σας ημουν ευγνωμων..γτ δεν μπορω να βρω κατι στη ελλαδα εκτοσ απο κομμωτηρια... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ευχαριστω πολυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. CHRISTINA P20/10/11

    PROSOHI KORITSIA STA FTINA BLOW OUT.... EHO KANIE ARKETA BRAZILIAN BLOWOUTS TORA KAI 2 HRONIA STIN AMERIKI POU SPOUTHAZO . TO KALOKAREI EMOUN ELLADA GIA DIAKOPES SERFARODAS TO INTERNET EPESA PANO SE MIA PROSFORA GIA BRAZILIAN BLOWOUT APO ENA SITE EKPTOTIKO GIA 99 EURO,STIN AMERIKI TO PLIRONO 350 DOLLARIA,ETSI APOFASISA NA TO PSAKSO PARAPANO,OLA FENODOUSAN SUPER , "KALO KOMMOTIRIO" STA VORIA PROASTIA POU EINE "PISTOPIEMENO" APO TIN ETERIA STHN AGLIA. EDELI TI AGORASA TI PROSFORA APO TO INTERNET KAI PIGA ... TO PROION ETAN EDIO ME AFTO POU KANO STIN AMERIKI OLA KALA MEHRI EKIE,TA PARATRAGOUDA KSEKINISAN APO KE KAI PERA , ME ANELEVE ENA KORITSAKI MALON MATHITEVOUMENI ,TO PERASMA TOU PROIN THEN EHEI KAMIA SHESI ME TA ALLA POU EHA KAINOI,EPISIS KAI E PRESA ETAN KSEPETA,GENIKOS KAMIA SHESI E TEHNIKI KAI TO APOTELAZMA . EPATHA PANICO DIOTI TELIONO TIS SPOUTHES MOU SE 6 MINES KAI EPISTREFO STIN ELLADA KAI OSES EHOUN KANIE BRAZILIAN KATALAVENOUN OTI HORIS PIA THEN BORIS.TO EPSAKSA KAI EMATHA OTI E PISTOPEISI POU EHOUN KAPIE STIN ELLADA EINE INTERNETIKI ,ME LIGIA LOGIA BORI O KATHENAS APO MAS NA THEI ENA VIDEO KAI NA APANDISI 10 EROTISIS TIS PLAKAS KAI NA PARIE PISTOPIESI ,EPIKINONISA ME TIN ETERIA STIN AMERIKI KAI MOU EPAN OTI EPARHIE KAI ANOTERTI PISTOPIESE OTAN KAPIOS PARAKOULOUTHI ZODANA TA SEMINARIA KAI TON TESTAROUN STI PRAKSI,MOU PROTINAN NA BO STO EPISIMO SITE TIS HORAS MOU POU EKIE PROTINOUN MONO TA KOMMOTIRIA POU EHOUN PARAKOULOUTHISI TO SEMINARIO KAI EHOUN KANEI PRACTEIKEI & ELLELENHTHI APO TIN ETERIA .BEKA STO EPISIMO SITE TIS ELLADAS KAI VRIKA KOMMOTIRIO ,TO DOKIKIMASA,NE MEN PIO AKRIVO APO TO INTERNET DEAL ALLA KAI PIO ALLITHINO KAI PISTO STO APOTELEZMA TIS AMERKIS ,THEN THELO NA ANAFERTHO SE ONAMATA NA MI TO PERASETE SAN DIAFIMISI E DISFIMISI AS TO PSAKSI O KATHENAS STO INTERNET.APLA ENEMERONO NA MI TI PATISOUN KAI ALLES OPOS EGO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος30/10/11

    Καλησπέρα, ψάχνοντας και εγώ για αυτή τη θεραπεία βρήκα κάποια ενδιαφέροντα πράγματα τα οποία και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Έχουν πολύ δίκιο όσοι έχουν αναγράψει σχόλια τα οποία μας εφιστούν την προσοχή σε αυτά τα προϊόντα - επειδή κυκλοφορούν στην αγορά δεν σημαίνει ότι είναι και ασφαλή. Συγκεκριμένα η εταιρεία Brazilian Blowout, η οποία είναι και η πιο γνωστή στο χώρο, έχει δεχθεί πολλές αρνητικές κριτικές και έχει απαγορευτεί σε πολλές χώρες. Για δικιά σας ενημέρωση σας παραθέτω τα ακόλουθα site:

    http://www.foxnews.com/health/2011/09/08/fda-brazilian-blowout-must-stop-misleading-consumers/

    http://www.fda.gov/ICECI/EnforcementActions/WarningLetters/ucm270809.htm

    Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποια αρνητικά σχόλια για το σύστημα Nanokeratin.

    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Μαρία21/11/11

    Μπορεί να μου πει κάποιος κάτι αν γνωρίζει για την κερατίνη της JOICO παρακαλώ; Μάλλον θα κάνω και θα ήθελα να ξέρω κάτι περισσότερο!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Καλησπέρα σε όλους σας,

    Έχω να σας πω 2 πράγματα ότι αφορά το Brazilian Keratin Treatment, διότι θεωρώ τον εαυτό μου πάρα πολύ διαβασμένος και σχολούμε εδώ και 8 μήνες με το θέμα αυτό.

    Πρώτων, να προσέχετε πάρα πολύ τι προϊόντα θα χρησιμοποιούν στην εφαρμογή της θεραπείας, διότι πολλές εταιρίες έχουν απαγορευθεί βάσει νομοθεσίας 78/786/EEC λόγο χρήσης φορμαλδεΰδης και τώρα αποφασίστηκε και η απαγόρευση της Methylene Glycol μετά από πιέσεις της OSHA και του αμερικάνικο FDA. Όποιος δεν αναγράφει τα συστατικά των θεραπειών στο site του, εμένα τουλάχιστον, ανοίγει την περιέργεια. Επίσης να προσέχετε τα deals, εκεί υπάρχει η πιθανότητα να θέλουν να ξεφορτωθούν παλιά προϊόντα ή προϊόντα που είναι προς απαγόρευση και επίσης συνήθως σας τελειώνουν σε 90 λεπτά. (Μία σωστή εφαρμογή θέλει 3-4 ώρες)

    Δεύτερων, να εμπιστεύεστε τα βιολογικά προϊόντα που έχουν την άδεια κυκλοφορίας καλλυντικού προϊόντος από τον Ε.Ο.Φ., διότι έτσι προστατεύετε όχι μόνο τον εαυτό σας, άλλα και τους υπάλληλους που αναγκάζονται να κάνουν τέτοιες εφαρμογές επί καθημερινής βάσεις. Επισκεφτείτε το site www.keratincure.gr που φέρνει εγγυημένα προϊόντα από την Βραζιλία απευθείας στην Ελλάδα.

    Ελπίζω ότι σας βοήθησα λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος5/2/12

    ακουγεται πολυ ενδιαφερον..δν εχω καταλαβει πως φευγει σταδιακα η δραση της.δλδ με το περασμα 1,2,3 μηνων πως το μαλλι επανερχεται στο αρχικο του?εμενα τα μαλλια μ ειναι καπως σπαστα αλλα φριζαρουν και ειναι αργια επειδη τα ταλαιπωρω με βαφες πιστολακι πρεσα καθημερινα,οποτε θα θελα να κανω τη θεραπεια σαν ενα ειδος αναδομησης και κυριως για να μη φριζαρουν...ακσιζει τον κοπο λετε?δεν με νοιαζει ιδιαιτερα ναι ειναι ολοισια αρκει ναι ειναι υγιη και πληπωσ αναδομημενα και λαμπερα.επιπλεον αν ξερει καποιος ασ ενημερωσει για τυχον παρενεργειες που προφανως και δν αναφερουν οι εταιριες που πλασαρουν το προιον.επιλπεον ποια ειναι τα αρνητικα αυτησ της μεθοδου φαινεται πολυ καλη για να ναι αληθινη...αμα ειναι οντως τοσο επαναστατικη και εχει τα αποτελεσματα που περιγραφει θα ειχε γινει ενας σχετικος ντορος γιατι ποια γυναικα δν εχει την αναγκη του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος9/2/12

    Η ΚΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΧΗΜΙΚΗ ΚΑΙ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΙ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ. ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE ΤΟΥ ΙΝΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ.
    http://www.newinka.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΑΟΓΟΡΕΥΤΕΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ SITE...ΑΡΑΓΕ ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΤΛ 8Α ΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ Η ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ?ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΙ 8ΕΡΑΠΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥ8ΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Κ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @Despina
    Απορώ που είδες αυτό με την απαγόρευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ριξε μια ματια και 8α το δεις κ εσυ. http://www.newinka.gr/consumer.php?version=gr&view=detail&id=371 .το λεει ξεκαθαρα..απο αλλη εταιρια μηπως ειναι πιο ασφαλες?γενικα εχω ψαξει πολλα αρθρα κ εχω δει πως οντως περιεχει φορμαλδευδη η θεραπεια απλα σκεφτομαι οτι με ειδικες μασκες προσωπου 8α υπαρχει η σχετικη ασφαλεια να μην το αναπνεουμε οσοι ειμαστε παροντες στο κομμωτηριο..δεν ξερω..ελπιζω καποιος να μας διαφωτισει αν αξιζει τον κοπο να υποβαλουμε την υγεια μας σε κινδυνο και περιπετειες..αναμενω απαντησεις ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @despina
    Έκανες πολύ καλά που έβαλες το link.
    Ο ρόλος της Μοντέρνας Σταχτοπούτας αυτός είναι πρώτα από όλα, να ανταλλάσουμε γνώσεις και απόψεις..

    Όσον αφορά για το θέμα, να γνωρίζετε όλοι ότι το άρθρο έγινε για ενημερωτικούς λόγους και για την θεραπεία,αλλά δεν διαφημίζει κανένα συγκεκριμένο προιόν..
    Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν διάφορα προιόντα από διάφορες εταιρίες..

    Εσείς απλά κορίτσια αν θέλετε οπωσδήποτε να το δοκιμάσετε,
    ρωτήστε διάφορα κομμωτήρια ζητήστε να μάθετε ποια προιόντα χρησιμοποιούν και ανάλογα αποφασίστε τι θεωρείται πιο ασφαλές..

    Η Μοντέρνα Σταχτοπούτα δεν διαφημίζει κανενα συγκεκριμένο προιον.

    Ευχαριστώ Δέποινα για την παρουσία σου και τα σχόλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος11/3/12

    εγω το δοκιμασα και εμεινα πολυ ευχαριστημενη και σε πολυ λογικη τιμη των 90ευρω.το μαλλι μου ειναι πααααρα πολυ δυσκολο και ηθελε συνεχως ισιωμα αλλα το κυριως προβλημα ηταν το φριζαρισμα...εχω μεινει πολυ ικανοποιημενη με το αποτελεσμα αν και το εκανα σχετικα προσφατα και πιστευω οτι θα το ξανακανω γιατι καλομαθα τωρα να τα αφηνω ελευθερα και να ξερω οτι δεν θα γινουν τεραστια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος23/3/12

    Πόσο κάνουν τα σαμπουαν και τα condinioner για μετ την θεραπεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς γιατί υπάρχουν διάφορες εταιρίες.. Θα πρέπει να ρωτήσεις στα κομμωτήρια που εφαρμόζουν την τεχνική και αυτά θα σου προτείνουν και θα σε προμηθεύσουν με τα αντίστοιχα σαμπουάν και τα condinioner..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος22/4/12

    Ρώτησα για το κόστος του σαμπουάν και του conditioner για μετά τη θεραπεία στο oliver's hair και μου είπαν 45 € και 89€ η θεραπεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος24/4/12

    στο angelopouloshair brazilian keratin αγορασα το σαμπουαν της nanokeratin 35euro οπου δεν χρειαζετε να αγορασεις και conditioner μου ειπαν ειναι μονο του αρκετο
    και πληρωσα 99ευρο για την θεραπεια αλλα τα μαλλια μου ειναι πολλα και μακρια δεν ξερω ισως κανουν καλυτερη τιμη για πιο κοντα μαλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος28/5/12

    geia sas!! telika auto ta kaiei ta mallia? diavasa kapou oti exei mesa k auto ximeies alla kapou allou diavasa oti einai fusiko k isa isa enudatwnei ta mallia.. de 3erw ti na pistepsw.. to provlima m einai oti exw polu lepti, talaipwrimeni, kammeni, afidatwmeni, fruzarismeni k katholou pikni truxa.. dld exw konta k liga mallia k fovamai polu na t epixirisw alla ap thn alli tha itan i kaluteri mou.. k episis uparxei kapoio proion p de periexei formaldeudi?? elpizw na mporesei n m apantisei kapoios anepifilakta..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αν απευθυνθείτε σε επαγγελματίες κομμωτές όπου έχουν εμπειρία στην Ισιωτική με Κερατινη, άρα χρησιμοποιούν και προιόντα ελεγμένα και δοκιμασμενα μόνο καλό θα κάνετε στα μαλλιά σας.

    Αυτήν την στιγμή τρέχει ένας διαγωνισμός στην σελίδα σε συνεργασία με τα κομμωτήρια Angelopoulos Hair Company,με δώρο μια θεραπεία Ισιωτικής Brazilian Keratine όπου μπορείτε να λάβετε μέρος..

    Επιπλέον αν επικοινωνήσετε με τα κομμωτήρια Angelopoulos Hair Company θα είναι σε θέση να σας κατατοπήσουν αναλυτικά για την Θεραπεία και να σας λύσουν όλες τις απορίες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος19/6/12

    apo pia ilikia mporin na kanis isiotiki malion???? euxaristo!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Είναι σχετικό.. Ποια είναι η ηλικία σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Καλημέρα σταχτοπούτα!πολύ ωραίο το άρθρο σου και πλήρες ενημερωτικό εκτος από ένα μικρό σημείο που θα διαφωνήσω.
    Στο χαρακτηρισμό τις συγκεκριμένης τεχνικής εργασίας ως "ισιωτικη",που διαφωνώ κάθετα."ισιωτικη" είναι μονο η χημική τεχνική εργασία που προσφέρει ίσιωμα διαρκειας.
    Η συγκεκριμένη εργασία την θεωρώ όπως στο εξωτερικό οι ιδρυτές της και όλοι που την εφαρμόζουν ως θεραπεία μαλλιών.
    Μια θεραπεία που προσφέρει στην πελάτισσα τη δυνατότητα να δαμάσει τα αγρια ταλαιπωρημένα αφυδατωμένα η "φριζαρισμενα" μαλλιά της και να μειώσει το χρόνο που ασχολείται καθημερινά με αυτά στο μισό,
    καθώς επίσης δίνοντας λάμψη και λείανση στα μαλλιά κάνοντας τα να δείχνουν υγιή!.
    Πολλοί στην ελλάδα μετά λύπης μου συσχέτισαν το γεγονός ότι στην θεραπεία αυτή που χρησιμοποιείται μασιά ισιώματος για να
    σταθεροποιήσει την κερατίνη στην τρίχα σε όλους τους τύπους μαλλιών δίνοντας το αποτέλεσμα ισιώματος ότι πρόκειται για μια επαναστατική "ισιωτικη" χωρίς χημικά.
    Τα σγουρά μαλλιά μετά το πρώτο λούσιμο θα επανέλθουν στην αρχική τους forma μονο που δεν θα φριζάρουν,δεν θα μπλέκονται τόσο,και οι μπούκλες θα είναι πιο χαλαρές,μέχρι η πελάτισσα να χρησιμοποιήσει η μασιά ισιώματος
    η μπιστολάκi και βούρτσα να τα ισιώσει!Φυσικά το ίσιωμα θα είναι παιχνιδάκι μιας και με την θεραπεία αυτή θα τα κάνει πρόκα ίσια χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
    Μετά από 2 μήνες και αναλόγως τον τύπο μαλλιών(πορώδη η μη),την συχνότητα λουσιμάτων και άλλοι παράγοντες θα ανοίξουν τα λέπια της τρίχας με αποτέλεσμα να χάνεται σταδιακά η κερατίνη ,επαναφέροντας την τρίχα
    στο αρχικό σχήμα και κατάσταση.
    Συγγνώμη για το εκτενές κείμενο μου,ευχαριστώ για την δημοσίευση και τον χρόνο που αφιερώσατε για την ανάγνωση του.
    ΥΓ. Ναι είμαι κομμωτής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @soho

    Καλησπέρα,
    δεν νομίζω ότι διαφέρουν οι απόψεις μας..

    Η θεραπεία δεν γίνεται μόνο για ίσιωμα αλλά και για επανόρθωση της τρίχας, για αντιπετώπιση του φριζαρίσματος κλπ..

    Ακόμη και με τις χημικές ισιωτικές, δεν σημαίνει ότι το μαλλί είναι πρόκα, αν στεγνώσει χωρίς πιστολάκι ή σίδερο..

    Αν μια γυναίκα έχει άφρο μαλλιά φυσικά και μετα την θεραπεία μόλις λουστεί θα έχει μπούκλες απλά δεν θα έχει φριζάρισμα, οι μπούκλες θα είναι πιο χαλαρές, και αν θέλει να τα ισιώσει, θα είναι παιχνιδάκι!

    Εδώ εμείς δίνουμε απλά πληροφορίες και το μόνο που λέμε είναι: οι αναγνώστριες να εμπιστεύονται επαγγελματίες κομμωτές με γνώσεις στο αντικείμενο..

    Στο τέλος της ανάρτησης υπάρχει ένα link απο την σελιδα Angelopoulos Hair Company για περισσότερες πληροφορίες, ώστε όσες ενδιαφέρονται να λύσουν όλες τις απορίες τους..

    Ακριβώς εκεί αναγράφονται όλα όσα μας γράφετε και εσείς..


    Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το κείμενο σας, χαιρόμαστε πολύ που υπάρχει επικοινωνία με τους αναγνώστες μας..

    Καλή σας μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος11/7/12

    γεια σας, μολις εκανα την θεραπεια κερατινης στο κομμωτηριο beauty avenue 101 στο Χαλάνδρι θα δω τα αποτελέσματα και θα μπω στη σελιδα να ενημερωσω. Φαίνεται να εξυπηρετει ειδικα για καλοκαίρι ακόμα και εμένα που έχω σπαστα σχεδον ισια μετα το καλοκαιρινο λουσιμο ειναι πανευκολη η διαδικασία για ιδανικο αποτέλεσμα χτενισματος και για αντιμετωπιση φριζαρισματος σε υγρασιες κτλ Σιγουρα θα αγορασω το σαμπουαν γιατι ειναι κριμα να μην γίνει ολοκληρωμένη η θεραπεια ως προς την συντηρηση..*η τριχα θρεφεται και λειένεται καμια συγκριση με την κλασικη ισωτικη που εχω κανει στο παρελθον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος31/7/12

    tha to ekana.alla me taraxan ta sxolia peri formaldeidis.gnostotato karkinogono pou xrisimopiitai akoma kai se sabouan kai alla prioda peripiisis i dimiourgeitai meso ximikis adidrasis me alla ximika pou periexode.
    Den xero vre koritsia.eidame kai pathame na boresoume na vroume ena edelos katharo proion xoris ximika ops petrelaioparagogika ,parabens, nitrozamines, karkinogona..
    Den eimai aisthiktikos oute ximikos gia na xero na xehorizo apexo oles autes tis ximikes onomasies kai as einai kala to internet kai oi toxikologikes eurenes pou mas anoigoun ta matia kai pou epitelous ligo ligo oi katanalotes afupnizode kai arxizoun na vgainoun proioda paraben free k.a....
    Proswpika tha proteina na min talaipwreitai ta mallakia sas..oute kan to derma sas me proioda pou den ebisteuste i eiste sto peripou enimeres..
    Oso kai na mou akougetai deleastiko isiwtiki de tha ekana.Adi autou tha epelega fusiki peripiisi edatiki me elaiolado i dafnelaio os maska, biologika proioda peripiisis me kales pistopiisis (px tis weleda, urtekram k.a.)
    Sto internet uparxoun polu kales fusikes sudages pou pragmatika kanoun thaumata!
    To leo giati kapote eixa ethismo stis vafes kai talaiporisa ta mallakia mou me polla.Eida thaumata otan xrisimopiissa maskes me banana, elaiolado, magioneza kai ...augo(!)..To augoulaki kanei thaumata me to elaiolado akoma kai sto pio katestameno malli.etsi de kai vazeis meta kai conditioner me pio malaka(mi ximika) sustatika kai eisai sunepis s tin frodida tous tha me thimithis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Αναποφασιστη26/9/12

    εγω εχω να σας ρωτησω το εξης ,γιατι εχω μπερδευτει ΠΟΛΥ,και αν γνωριζει καποιος ας μου απαντυσει βρε παιδια.
    διαβαζω για :KERATIN CURE BIOLOGIAL TREATMENT,για Brazilian blowout zero,για brazilian keratin therapy keratin cure BTX ,για Nanokeratin System,για Chocolizzi και προσπαθω να καταλαβω ποια ειναι η διαφορα τους?και αν εχουν διαφορα' ΟΛΕΣ αυτες οι θεραπειες τελικα,η' εχουν το ιδιο αποτελεσμα ολες τους?
    σας παρακαλω πειτε μου ποια ειναι η καλυτερη σε αποτελεσμα ,ποιοτητα και σε θεμα υγειας,και πιο κομμωτηριο να διαλεξω?
    εχω ενημερωθει(μεσω internet...γιατι δεν ειμαι κομμωτρια ,μια απλη γυναικα που θελω το καλυτερο για τα μαλλια μου)οτι τα καλυτερα αυθεντικα προιοντα της βραζιλιανικης θεραπειας κερατινης ειναι YBERA,INOAR,KeratinCure Complex,Marcia-Teixeira,και οχι οι εταιρειες ευρειας καταναλωσης.
    εχω κανει ερευνα αγορας και εχω καταληξει αναμεσα στα παρακατω σαν τα πιο εξιδηκευμενα,αλλα εγω δεν εχω παει ποτε σε κανενα απο αυτα τα κομμωτηρια..και δεν ξερω πιο ειναι πιο αρμοδιο ως προς την τεχνικη,τα προιοντα,την τιμη!ειμαι αναμεσα στο :angelopoulos hair company, το q-factor,Garos,OliversHair,ΠρασινοΚομμωτηριο,HairCuts.
    αν καποιος εχει καποια σχετικη εμπειρια σε καποιο απο αυτα τα κομμωτηρια ας με ενημερωσει μηπως και καταληξω καπου,και με διαφωτησει με την εμπειρια του .ευχαριστω πολυ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αναποφάσιστη...

    Σίγουρα πιστεύω ότι μια επαγγελματική υπεύθυνη απάντηση ενός κομμωτήρίου θα σας λύσει όλες τις απορίες.

    Τα κομμωτήρια angelopoulos hair company σας τα συστήνουμε ανεπιφύλακτα και έχουμε προσωπική άποψη για τα προιόντα τους αλλά και την πετυχημένη τους πορεία στο χώρο..

    Αν κοιτάξετε σε ανάρτηση μας είχαμε δείξει μια αναγνώστρια μας που είχε κερδίσει σε ένα διαγώνισμο που είχαμε σε συνεργασία με τα κομμωτήρια angelopoulos hair company και το αποτέλεσμα της ισιωτικής στα μαλλιά της ήταν εκπληκτικό και η ίδια έμεινε ενθουσιασμένη από το αποτέλεσμα.

    Μπορείτε να καλέστε στο τηλ : 210 8070187 και τα κομμωτήρια :angelopoulos hair company θα σας λύσουν όλες τις απορίες.

    Μπορείτε να μιλήσετε και με τον κ. Ιωάννη Αγγελόπουλο και να πείτε ότι σας συστήνει το site Μοντέρνα Σταχτοπούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος6/11/12

    gia sas!eimai h evi ithela na sas rotiso einai aparaitito otan kano tin therapeia na louzomai meta me to sigekrimeno sampouan?alios tha xoun kapoia epirroh?tha to ektimousa polu an mou apantousate!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γεια σου Εύη,
    Απαραίτητο δεν είναι, απλά οι ειδικοί συνιστούν να χρησμιοποιήσεις κάποια σαμπουάν συγκεκριμένα για να διατηρήσεις την διάρκεια της θεραπείας. Δεν σημαίνει όμως ότι αν λουστείς με κάποιο άλλο αυτόματα χαλάει το αποτέλεσμα..

    Στο κομμωτήριο που θα εφαρμόσεις την ισιωτική θεραπεία θα σου δώσουν σίγουρα συγκεριμένες συμβουλές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος7/11/12

    efxaristo polu telika m dosan ena ladaki !:-)simera ekana therapeia tn brazilian ketarincuresena komotirio stn patra h trixa k t malli m fenete pio leio k pio malako ala t apotelesma sto thema tis isiotikis den entuposiastika k polu mou tn kanan k ligo pio grigora tn therapeia dn xerw mipos den ta kanan k polu kala!mipos xerete pliroforiaka kanena alo kommotirio pou na kanoun tetia eidous therapeies sthn patra?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Δυστυχώς για Πάτρα δεν μπορούμε να γνωρίζουμε.. Παίζει ρόλο και η τεχνική αλλά και ποια κερατίνη χρησιμοποιεί ο κάθε επαγγελματίας..

    Το καλό τουλάχιστον είναι ότι μαλλιά σου τα νιώθεις υγιή και μαλακά, άρα σίγουρα αυτό είναι ένα θετικό..
    Πριν επαναλάβεις μετά από μήνες την θεραπεία μπορείς στο ενδιάμεσο να κάνεις την έρευνα σου στην Πάτρα..

    Αν στο μέλλον μάθουμε κάτι θα σε ενημερώσουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αναποφασιστη7/11/12

    καλησπερα.τελικα την εκανα και εγω την θεραπεια.εκανα ομως την ΒΤΧ..ειναι κατι καλυτερο απο την απλη κερατινη..απο οτι καταλαβα,νομιζω.την εκανα στο OLIVER'S HAIR.εμεινα αρκετα ικανοποιημενη ως προς την ενημερωση και την διαδικασια.περιμενα περισσοτερα απο το αποτελεσμα μιας εκανα την κερατινη ΒΤΧ και οχι την απλη.νομιζα οτι τα μαλλια μου θα ηταν προκα μετα το λουσιμο..θελει ειδικο τροπο στεγνωματος και εαν θες να ειναι εντελως ισια πρεπει να τα περασεις και μια πρεσσα.εγω που εκανα την ΒΤΧ δεν χρειαζεται ειδικα προιοντα μετα..π.χ. των 45 ευρο κλπ.
    μονο ενα σαμπουαν χωρις sulfate.
    σιγουρα ειναι καλυτερα τα μαλλια μου απο πριν..πιο μαλακα χωρις φριζαρισμα..αλλα κοριτσια ,δεν γινονται οπως στις φωτο που δειχνουν...ισως μετα απο πιστολακι και πρεσσα ναι να γινονται..αλλα μετα απο ενα απλο στεγνωμα οχι!
    παντως οσον αφορα την τιμη εχει ΥΠΕΡΕΚΤΗΜΗΘΕΙ...ευτυχως που βγηκαν και οι προσφορες...και θα επρεπε και αλλο να ηταν πιο προσιτες...γιατι οι τιμες στις προσφορες δεν ισχειουν εαν εχεις μακρυα μαλλια η' πολλα..εκει ειναι που ξεφευγει η τιμη απο αυτο που εχεις υπολογισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος7/11/12

    nomizo pos ftaiei k sigoura h texnikh tha enimerotho sigoura!euxaristo gia tin katanohsh!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος15/11/12

    loipon kai egw skeytomai na kanw th 8erapia ayth... alla provlhmatizwmai gia thn formadeylh!! mipws kses an ektos apo thn wra ths 8erapias thn ispneoume sinexos oso iparxei keratinh sthn trixa??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Τα προιόντα που έχουν την σχετική έγκριση από τον ΕΟΦ δεν έχουν κανένα κίνδυνο!
    Σκέψου ότι ένας επαγγελματίας κομμωτής που εφαρμόζει την τεχνική σε εκατοντάδες γυναίκες, πρώτος εκείνος θα προστάτευε την υγεία του που έρχεται συνεχώς σε επαφή με το προιόν.

    Αν το σκεφτόμασταν έτσι δεν θα έπρεπε ούτε βαφή να βάζουμε ούτε καν λακ στα μαλλιά μας..

    Απλά φρόντισε να επισκεφθείς ένα καλό κομμωτήριο που θα γνωρίζει την τεχνική , θα έχει εμπειρία και θα χρησιμοποιεί αξιόπιστα προιόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Kalh xronia prwta apola!!! loipon thelw na kanw kapoies erwthseis giati aurio skeftomai na paw gia to dokimastika brazilian poy prosferei to kommwthrio plastyras sth glyfada.
    1) egw den thelw na kanw monimo isiwma sto malli mou, eidika auto pou thewritika einai to apotelesma ths keratinis. Opote mou eipane sto kommwthrio plastyras oti uparxoun 2 typoi brazilian, autos pou isiwnei kai aytos pou pairnei to frizarisma kai krataei thn elafria mpoukla (auton thelw). Opote thelw na mathw an gnwrizete kati gia auto! sth dikia mou periptwsh mou eipan oti mporw na loustw apo 2h mera!

    2) pws tha katalavw kata poson ta proionta pou tha xrhsimopoihthoun einai ok? genika eimai polu euaisthith me to thema malliwn kai einai h prwth fora pou dokimazw kati extreme. Ara uparxei kapoios pou mporei na me enhmerwsei gia auto to kommwthrio?

    3) h timh tou einai 180euro, einai ok?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος18/3/13

    Καλησπέρα ονομάζομαι Μαρία..!
    Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μου απαντούσατε σε ποιά ηλικία επιτρέπεται να εφαρμοστεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. kalispera mipws gnwrizetai kommotiria stin thessaloniki p to efarmwzoyn?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος20/5/13

    gia sas! na rotiso kati... otan perasoun oi 3 mines pou diarkei afti i therapeia ta mallia mou pos tha einai meta?? ennoo tha iparksi kapio provlima i tha ginoun ksana opos ine tora??(ta malia mou einai poli sgoura ;p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν θα υπάρξει πρόβλημα..Η κερατίνη θα φεύγει σταδιακά από τα μαλλιά, δηλαδή δεν θα έχεις ίσιες άκρες και σγουρή ρίζα..

      Διαγραφή
  108. Λοιπόν εκανα εχτες την θεραπεια τα μαλλια μου ειναι υπεροχα αυτη την στιγμη απαλα μεταξενια !!! θα σας πω και μετα το λουσιμο αν οντως ειναι το ισιο που θελω και απαλα .

    Στην χαλκιδα εχει 150 ευρω. Πολύ καλη τιμη και σε πολύ καλο κομμωτηριο .


    Τα σαπουαν ειναι πολύ ακριβα 35 ευρω και στο ebay που ψαχνω ακριβως το ιδιο και ακριβοτερο...

    αφου λουστω και τα στεγνωσω αν το μαλλι μου ειναι σαν να βγηκα απο κομμωτηριο σιγουρα θα αξιζει !!!

    Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος31/5/13

    παρακαλω μπορει καποιος να μου πει πως βλεπω αν μια εταιρια εχει πιστοποιηση ΕΟΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Λοιπόν..... καλημερα και καλή εβδομαδα ! Λούστηκα .... τα μαλλια ναι ειναι ισια αλλα οχι όπως οταν κανεις πιστολάκι δεν ειναι ασχημα αλλα οχι όπως όταν βγαινεις απο το κομμωτηριο . Ειναι απαλά μεταξενια μου εδωσε πολύ ωραιο χρωμα στα ηδη βαμμενα μαλλια μου ειναι σαν να τα εβαψα πάλι. Οι ακρες που σε καποια σημεια ειναι κατεστραμμενες δεν το εφτιαξε θελει κουρεμα . Νομιζα οτι θα εφτιαχναν αλλα δεν. Σε γεννικες γραμμες τα μαλλια ειναι πολυ καλα αξιζει να δωσεις μεχρι 150 ευρω και μην ξεχνατε οτι το συγκεκριμενο σαμπουαν εχει 35 200 ευρω αξίζει αν και θα προτιμουσα μεχρι 100 . Κατι 400 που ακουω αν τα ειχα δωσει θα το μετανιωνα . Επίσης με προβληματιζει οτι την θεραπεια μπορεις να την κάνεις 2 φορες τον χρονο οχι παραπάνω. ... Καλή επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος24/7/13

    Γεια σας! Εγώ μένω Ηράκλειο Κρήτης κι επειδή τα μαλλιά μου είναι ξηρά κ φριζάρουν μου σύστησε η κομμώτρια το PALCO της KERALISS και μου είπε ότι κάνει ακριβώς αυτό που περιγράφετε. Μου είπε επίσης ότι είναι απόλυτα ασφαλής και ότι ακόμα επιτρέπετε κ στην εγκυμοσύνη γιατί είμαι 6,5 μηνών κ πάνω απ’όλα με ενδιαφέρει η ασφάλεια του μωρού, γι’αυτό βέβαια θα ρωτήσω τον γυναικολόγο μου. Πρώτη φορά μου δίνει κάποιος λύση για το φριζάρισμα κ ψάχνοντας πληροφορίες για το PALCO βρήκα εσάς, να υποθέσω ότι είναι το ίδιο προϊόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου! Δεν ξέρουμε πολλά για το συγκεκριμένο προιόν ούτε τα συστατικά ούτε τον τρόπο εφαρμογής του..
      Αν μπορείς λοιπόν να το εφαρμόσεις ή όχι καλύτερα να ρωτήσεις τον γιατρό σου..

      Διαγραφή
  112. Ανώνυμος31/7/13

    Γειαα:) 1ον η αληθεια ειναι οτι φοβηθηκα οταν διαβασα οτι ισως ειναι καρκινογονοο!! =/ αλλα απο την αλλη εχω ακουσει οτι ειναι πλ αποτελεσματικοο! 2ον αυτο με την ισιωτικη δεν θα μας καψει τα μαλλια..? εννοοωω το καλυτερο ειναι να μην χρησιμοποιουμε ισιωτικη και ομως εδω χρησιμοποιει!! δεν γινεται μονο με πιστολακι? Φιλιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειααα!! :)
      Μην μπερδεύεσαι δεν είναι η συγκεκριμένη θεραπεία το ίδιο με την κλασσική ισιωτική. Η κερατίνη θρέφει και δεν καταστρέφει την τρίχα.
      Τα συγκεκριμένα προϊόντα που χρησιμοποιούνται είναι πιστοποιημένα από τον ΕΟΦ. Την διαδικασία θα την δεις και στο παραπάνω βίντεο.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  113. Ανώνυμος9/8/13

    ηθελα να σας ρωτησω αν αυτη η μεθοδος ειναι μονιμη,δηλαδη κρατα για παντα;;;; Παρακαλω απαντηστε μου! Ευχαριστω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αποτελέσμα κρατάει περίπου 3 μήνες και η κερατίνη φεύγει σταδιακά. :)
      Πληροφορίες θα βρεις στο παραπάνω άρθρο!

      Διαγραφή
  114. Ανώνυμος10/9/13

    skeutome na thn kanw alla pia sampouan einai pou prepei na xreisimopio kai poso kanoun?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ενημερώσουν στο κομμωτήριο για τα προϊόντα που είναι καλό να χρησιμοποιείς ώστε να έχει διάρκεια η θεραπεία στα μαλλιά σου.
      Αν δεν τα χρησιμοποιήσεις απλά το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα κρατήσει 3 μήνες το αποτέλεσμα και θα πρέπει να την επαναλάβεις πιο σύντομα.

      Διαγραφή
  115. Γεια σας κοριτσια , πολυ ενδιαφερον το θεμα !!σκεφτομαι σοβαρα να επιειρησω αυτη τη θεραπεια ,με αγχωνει ομως οτι ακουγεται πως περιεχεται φορμαλδευδη.ψαχνω λοιπον να βρω το καταλληλο κομμωτηριο στην αθηνα ,εαν μεινατε ευχαριστημενες απο καποιο θα χαρω να μου το προτεινετε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ράνια. Θα σου προτείνουμε ανεπιφύλακτα τα κομμωτήρια ANGELOPOULOS HAIR COMPANY. Τηλ: 21 0807 0187
      Πάρε τηλέφωνο και σίγουρα θα λυθούν οι απορίες σου.
      Επίσης μπορείς να βρεις πληροφορίες και στην σελίδα: www.angelopouloshair.gr για την ασφάλεια των προϊόντων που χρησιμοποιούνται!

      Διαγραφή
    2. Τελεια πολυ αξιοπιστο κομμωτηριο,ευχαριστω πολυ !!

      Διαγραφή
  116. Ανώνυμος12/11/13

    καλημερα απο Θεσσαλονικη!
    Λοιπον,, thewrw oti i onomasia Brazilian keratin, treatment kai me diafores onomasies genikotera tin passaroun polu eukola.
    Pigenontas proti fora na kanw, kai zitontas na mou kanoun tin therapia mou ekanan tin ''ipia'' isiotiki (keratin treatment tis wella) i opoia irthe kai katestrepse akoma perissotero ta idi ''kammena'' mallia mou.
    Prin 2 vdomades piga alllou kai me rotisan an ithela na mou kanoun mia ipia h' dunati therapia..h ipia tis CHI kai i dunati tis nanokeratin.
    Ekana loipon tin ipia kai kratise 3-5 lousimata kai oxi 3-5 mines( xrisimopoiontas kai ta katallila shampoo's) apotelesma polu thetiko alla gia oute 2 vdomades,
    Episis stin idia katigoria tis ''dynatis'' o enas filos kommtotis mou douleuei tis GK tin therapia pou einai poly kali, alla diavazontas sto gkhair.com de leei tipota gia keratini alla gia diafores proiteines,
    Tautoxrona san apotelesma einai to idio me tis upoloipes.
    kSErei kaneis na mou pei ti sumvainei telika?
    Episis o angelopoulos sto site exei 5 eidh therapias, oles me idia apotelesmata alla me diaforetikes onomasies!!
    kapios na gnorizei?
    regards, maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου Καλημέρα.
      Καταλαβαίνω ότι είσαι αρκετά μπερδεμένη και ίσως όχι άδικα αφού κυκλοφορούν αμέτρητα προϊόντα- θεραπείες που μιμούνται την ισιωτική με κερατίνη ή υπόσχονται το ίδιο αποτέλεσμα.

      Αν εσύ θες να κάνεις μια ισιωτική θεραπεία με κερατίνη, η οποία θα έχει θετικό αποτέλεσμα στην ποιότητα των μαλλιών σου αλλά και διάρκεια θα πρέπει να απευθυνθείς σε κομμωτήριο που χρησιμοποιεί σωστά προιοντα και έχει προσωπικό εκπαιδευμένο και με τις τεχνικές γνώσεις να εφαρμόσει την θεραπεία με κερατίνη.

      Όσο για το όνομα θα το δεις σαν Brazilian keratin treatment, Keratin Nanocure, brazilian blowout..

      Η διαδικασία της εφαρμογής της κερατίνης έχει διάρκεια 2-3 ώρες ανάλογα το μήκος μαλλιών.

      Διαγραφή
  117. Ανώνυμος22/1/14

    γεια σας..ξερετε καποιο κομμωτηριο στη Θεσσαλονικη που να κανει σωστα αυτη την θεραπεια και με τα καταλληλα προιοντα?








    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/14

      μπορει να απαντησει καποιος..σας παρακαλω...!!!

      Διαγραφή
  118. Ανώνυμος26/1/14

    ας απαντησει καποιος ...σας παρακαλωω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν διαβάσεις στα σχόλια έχουν αναφερθεί κάποια κομμωτήρια. Ρώτησε το κομμωτήριο LEFA.. έχουμε ακουστεί καλά σχόλια!!

      Διαγραφή
  119. Ανώνυμος28/1/14

    οκ σας ευχαριστω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή